Skön dag!

Idag var det en riktigt skön dag!
Skolan flöt på, och om jag ska vara ärlig var det en rolig dag i skolan :D
Mamma var så snäll och hämtade mig så jag slapp sitta i över en timme och vänta på bussen!
När jag kom hem fick jag lov att klippa gräsmattan men det var ganska skönt, bara sitta och styra och trycka ner en pedal :D
Efter det var jag massa med nissebus som mår mkt bättre.. Men han dricker fortfarande inte så mkt som han ska göra..
Mamma och jag åkte iväg och handlade mat och sen nån sak till Wii på elgiganten, värkar ganska kul men ska typ träna och sånt, ska testa det senare !

Nu sitter jag här och tråkar.. vill beställa några t-shirtar från top-shop så ska in där och kolla nu, vi ses :D



                                               image17

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback