Onsdag

Idag var det idrottsdag i skolan, ganska kul faktist :D
Alla 7:or startade 09.00 sen 8:orna 09.30 och 9:orna 10.00 :)
Vi började med att springa spåret ett helt varv, det är typ 2.6 km.. Sprang på som fan i början men efter ett tag ska mitt knä självklart börja krångla.. Så jag gicck en typ halva.. :(
Men sen när vi kom tillbaka så tog man sin ccykel och cyklade till björnön.. Det är typ 1.5 mil :O Men det gick ganska fort tycker jag, jag och Ida pratade massa och cyklade huur fort som helst så det gick faktist fort :D
Njär vi kom fram till björnön skulle man ställa cykeln på ett ställe och sen springa på en stig så man kom ner till vattnet och där skulle man i med kläder , skor och allt och runda två boj´jar som låg i vattnet.. Sen skulle man upp och springa ut på en stor plan typ.. Och där skulle man springa ett varv och sen in i  mål :D
Jag höll på att dö, det var så jävla varmt ^^
Sen åt vi där och sen var det bara att cykla hem igen ...


Kommentarer
Postat av: Joana

Haha värsta söta kaninen :)

2008-06-04 @ 13:25:08
URL: http://atletico.blogg.se

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback